maandag 5 mei 2014

Pasen

21 april:
Tijdens de markt op festival Zoet deed een bakkerij al zijn spullen weg en had ik daar een mal voor een paashaas gekocht. Nu zo net voor Pasen was het een goed moment om het eens uit te proberen. Het was jammer genoeg alleen nog niet helemaal gelukt. Ik kreeg alleen de kop er in zijn geheel uit.

Afgelopen weekend (4 mei) had ik een chocolade workshop van Robért van Beckhoven en hij vertelde me dat de chocolade dan waarschijnlijk te warm zal zijn geweest en ik de mal het beste kon schoonmaken met vette watten. Dus ik hoop dat het met zijn tips de volgende keer lukt om de hele paashaas eruit te halen.

Vorig jaar was ik naar het chocolade museum in België geweest ~ echt super leuk! Daar had ik een boekje over chocolade gekocht met ook allerlei recepten erin. Daarin stond ook hoe je van chocolade glaasjes kon maken en ook toen lukte het mij niet om ze eruit te halen. Wie weet werkt het met deze tips wel.
Van proberen kun je leren zeg ik altijd, dus op naar de volgende poging!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten