dinsdag 1 september 2015

touwtje trekken

Ik geef les aan groep 3. Als de kinderen hun verjaardag vieren krijgen ze een aardigheidje.
Afgelopen jaar had ik zoem de bij (die centraal staat bij de leeslessen) gemaakt op de achterkant van potloden. Erg leuk, maar het was geen lang leven beschoren. Erg zonde van het vele werk wat erin ging zitten. Dus dat ging hem helaas niet worden dit jaar.
Mijn collega's hebben een grabbelton en toen bedacht ik dat het mij wel heel erg leuk leek om ze te laten touwtje trekken. Van de 6 touwtjes mogen ze er 3 trekken en daar mogen ze 1 cadeautje uit kiezen.
Samen met mijn vriend ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Ik ben erg benieuwd naar de reactie van de kinderen.
Het leuke is, dat als je de touwtjes aan de kant doet, je een poppenkast hebt; multifunctioneel dus! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten