zondag 29 november 2015

tips

Sinds ik in 2012 aan deze blog ben begonnen heb ik al een hoop gemaakt en er staat nog een hoop op mijn lijstje :)
Ik heb veel mensen die mijn blog bekijken, het zou leuk zijn om wat reacties te krijgen :)

Nu de donkere dagen en de feestdagen er weer aan komen hier een paar tips van dingen die al op mijn blog te vinden zijn:

Sinterklaas
- Kijk bij het tabblad surprises voor surprise ideeën
- pietenmuts en jute zak met naam
chocolade letters maken

- taarten van fondant:
kijk bij het tabblad taarten en cupcakes voor nog meer inspiratie
sinttaart
sinttaart


recepten:
gevulde speculaas
pepernotencake 1 van mijn favorieten, echt een aanrader!
een pot vol



donkere dagen
persoonlijke lantaarn 1 van mijn favorieten en nog makkelijk om te maken ook!
vogeltaartjes makkelijk en leuk om te doen!



kerst
kerst lekkers
kerstkaarten - zie tabblad kaarten
kijk bij het tabblad taarten en cupcakes voor nog meer inspiratie zoals kerstcupcakes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten