zondag 29 november 2015

taarten

In september heb ik nog een Frozen taart gemaakt. Elza is niet makkelijk om te maken. Dus heb ik gebruik gemaakt van een eetbaar plaatje.
Er werd me gevraagd een cars taart te maken, ook dat plaatje is niet een van de makkelijkste, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere uitdaging: dit werd een 3d taart. Hij lijkt moeilijker dan een puzzel plaatje maar met een fijne stap voor stap uitleg viel het eigenlijk nog best mee om een 3d taart te maken. Daarnaast vond ik het erg leuk om weer eens iets nieuws te proberen.



Daarnaast voor ons zelf nog een lekkere carrot cake. Ik heb meegedaan aan de dr. Oetker bakchallenge. Ik had ook nog een red velvet cakerol gemaakt, maar het rollen van de cake (zonder dat hij gaat scheuren) vind ik nog erg lastig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten