zondag 19 mei 2013

trouwkaart

Deze kaart heb ik even snel tussen door gemaakt. Al kost dat 'even' toch altijd weer meer tijd haha! 
Ik heb de kaart zelf ontworpen met de silhouette studio en daarna door de silhouette laten uitsnijden. Toen heb ik achter de tekst en de plaatjes papier geplakt. Wat je nu niet heel goed ziet is dat achter het hartje erg leuk rood papier zit; namelijk rood papier met stoffen kronkellijntjes. De bruid viel de kaart meteen op en ze vond hem prachtig! Leuk om te horen natuurlijk.

Een onderdeel van het cadeau was trouwthee van Simon Levelt, wij zelf vinden dat zo origineel, al snel bedacht ik dat het dan leuk zou zijn om de theelepeltjes van jawel..... Mevrouwtje Appel erbij te geven, met de datum en de tekst 'Je Veux en Moi Aussi (I Do en Me too in het frans). Het grappig was de reactie van het bruidspaar: 'hee er staat een datum op, en die datum klopt nog ook.'









Geen opmerkingen:

Een reactie posten