woensdag 29 mei 2013

3-luik schilderij

Helaas liep dit schooljaar even wat anders dan gepland. 
Na een week werken kreeg ik een auto ongeluk. Het leek in eerste instantie mee te vallen, maar na een paar dagen kreeg ik steeds meer last van mijn whiplash en had ik totaal geen energie meer, ik kon alleen nog maar liggen.
Daarom werd ik dit schooljaar voor een gedeelte vervangen. A.s. dinsdag komt ze voor de laatste keer dus neem ik met de kinderen ook van haar afscheid. 
Ze had het bij de rekenles altijd over koeien. De kinderen schreven dan bijv. alleen 53 op maar vergaten wat die 53 waren bv 53 euro of 53 appels. Dan riep jufs Saskia: "Wat zijn het? 53 koeien?"Dit is de kinderen nog goed bijgebleven, daarom hebben ze allemaal een koe geschilderd.


Daarnaast hebben de kinderen de letters van het woord - BEDANKT!- samen gevormd en hebben we deze op een kaart geplakt.
In het tijdschrift 'juf' stond een leuk lied op de tekst van Doe maar - Is dit alles, over als er iemand weg ging dus dat is wel heel toepasselijk en heb ik met de kinderen ingestudeerd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten