donderdag 1 november 2012

Herfsttaart

Gisteren was ik een dagje vrij en heb ik weer eens een taart gemaakt. 
Het lukte niet helemaal om de taart goed uit de vorm te krijgen, waardoor bekleden eigenlijk niet meer zou gaan lukken. Uiteindelijk met wat fantasie heb ik er toch nog iets moois van weten te maken. 
Doordat het allemaal wat langer duurde heb ik het wel wat eenvoudiger gehouden dan ik eigenlijk in mijn hoofd had. Ik had eigenlijk wat meer willen boetseren.

Ik heb wel voor het eerst een stapeltaart gemaakt. Verder zie je paddenstoelen en een konijntje die uit een holletje komt (de bovenste taart was helemaal ingedeukt en toen kwam ik met het idee om er een holletje van te maken).


2 opmerkingen:

  1. Mooie taart, Patricia! Het lijkt me zo ook al veel werk en jij noemt het eenvoudig... Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke taart Patricia.
    Ben nog even verder gaan neuzen, een leuk blog ook en gelijk maar volger geworden.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen