dinsdag 4 augustus 2015

kaarten met cameo silhouette

Gisteren heb ik sinds lange tijd weer lekker kaarten gemaakt met de cameo silhouette. Na onze computer crash was ik heel veel kwijt geraakt, maar uiteindelijk hebben we nog een hoop documenten terug kunnen halen, gelukkig!
Het was weer even inkomen hoe het programma werkt (de lay out was ook veranderd). Maar erg leuk om er weer mee bezig te zijn, vooral als je het resultaat ziet, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn.

Ik heb in augustus een meisje en een jongen die 1 worden en daar een kaart voor gemaakt. Voor het meisje heb ik een kasteel in de binnenkant gemaakt, toen moest er nog iets leuks op de voorkant. Bij Birds cards vond ik toen deze leuke sterren voorkant en heb er zelf een cijfer 1 in gemaakt. Ik vond hem zo leuk geworden dat ik me bedacht dat hij met andere kleuren ook leuk voor een jongen is.
In september hebben we een bruiloft en daar heb ik alvast een kaart voor gemaakt. Het ontwerp had ik al een keer eerder gemaakt en gebruikt. Ik had toen van internet plaatjes omgezet in snijbestanden. Achter het hartje heb ik een leuk stofje geplakt.






1 opmerking:

  1. Hartstikke leuk zijn ze, Patricia. Fijn hè, weer lekker tijd om te knutselen. Ik vind je vilten dieren ook goed gelukt. Lieve groetjes vanuit de camping en tot maandag! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen