zondag 30 juni 2013

taarten


Voor de laatste schooldag had ik voor mijn collega's taarten gebakken.

~ Een fondant taart: Thema zomervakantie
 Met als vulling: slagroom met verse aardbeien - aardbeienjam



 ~ The pig in the mud taart
Met als vulling: chocolade mousse en aardbeienjam

~ rozentaart
Vulling: kersenvlaaivulling. 
topping: het was de bedoeling om van kersenbavaroise rozen te spuiten. Maar helaas mislukte de bavaroise en was de winkel dicht. Het is toen kersenbotercrème geworden. Deze was te dun om rozen van te spuiten dus heb ik het gewoon versierd. Ondanks dat ik er zelf van baalde dat het geen rozentaart was geworden, vonden mijn collega's de taart super lekker, net als de andere 2 taarten.




3 opmerkingen:

  1. Ze zien er ook heeeeeeeeeeeeerlijk uit.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weer een hele tijd niet meer geblogd. Wat een schitterende taart is vooral die strandtaart en dat ze overheerlijk zijn, dat weet ik immers.... prachtig gemaakt!!! Liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen