zondag 17 februari 2013

verjaardag

Maandag 18 februari ben ik jarig. Zaterdag 16 februari heb ik dit met familie en vrienden gevierd. Een goede gelegenheid om weer taarten te bakken!!

Ik heb naast een lekkere appeltaart en kersenkwarktaart ook een 'Pig in the mud' taart gemaakt. Ik had deze al een keer eerder in het klein gemaakt. (zie blog 10 januari). Deze keer heb ik een een biscuit gevuld met aardbeienjam en Mona aardbeienkwarktaart-toetje, bekleed met een laagje chocolade, omringd met kitkats en varkens van fondant. 
Daarnaast had ik een roombotercake gevuld met lemon curd en Mona citroenkwarktaart. Lekker Fris! Op de taart had ik een laagje chocolade gesmeerd en hierop eetbaar transfer-papier gelegd. Het was de eerste keer dat ik het gebruikte, dus ik was erg benieuwd of het werkte. Gelukkig was het resultaat prachtig! Ook leuk om op bonbons, fondanttaarten of cupcakes te gebruiken.















1 opmerking:

  1. Lieve bijna-jarige, Walter zegt dat de lemoncurd-taart héérlijk was en ik schreef vanmiddag al op mijn eigen blog dat ik heerlijk heb zitten snoepen van jouw overheerlijke appeltaart. Goed dat ik jou niet zo vaak zie en dat we niet zo dicht bij elkaar in de buurt wonen,want al dat lekkers is zó slecht voor mijn lijn! Ik hoop trouwens dat je eens wat volgers erbij krijgt, dus ik heb een link naar je blog op de mijne gezet. Wie weet... Liefs, Marlies (en Walter)

    BeantwoordenVerwijderen